maanantai 3. elokuuta 2015

KÄVIN KUVAAMASSA LEIDIÄ

Otsikko kertoo ;). Eli kävin kuvaamassa pikku Leidiä sairaan nopee nimi. 
Mun pitäs hankkii Leidille obitsu. Mul on hirvee innostus kuvata nukkeja, mutta vain Sakura ja Leidi innostaa. Koska Aokin stock-kehon kädet irtoaa koko ajan kun oon kuvaamassa...Neidin päätä ei saa auki kun ruuvi oli rispaantunu. Eimin stock-kehon polvet on ihan löystyny ja hänkin tarvis obitsuu, mut ei oikeen oo nyt rahaa ostaa kun pitäis säästää. Oon kyl huono säästää koska tuhlaan aina rahat, kaupassa kaikkeen kawaii tavaraan. Lisäks oon viime aikoina halunnu piirtää enemmän ja toki kuvailla nukkeja :3. Mut oma hommansa siirtää kuvat koneelle yms. Toivottavastin tykkäätte nyt kuitenkin näistä kuvista. Joten nauttikaa siis selaillen kuvia:


kuolleet silmät? eivaa







Tässä oli kuitenkin nyt tämä postaus. Ei muutakun seuraavassa postauksessa nähdään!

Rakkaudella: Susku & Leidi

4 kommenttia:

  1. Leidi on tosi suloinenn!♡ Harmi se Aokin ruuvi.. :' c
    Kivaa kuitenkin, että kuvaaminen kiinnostaa ja niin!
    Suloisia nukkeja sulla kyllä on, uusia kuvia ja postauksia odottelen!
    Toivottavasti saisit nukeillesi joskus ne kaikki tarvittavat jutut ^ w ^♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos sullakin oikein ihania nukkeja ♡ saan mä varmaan joskus hankittua mun nukeille kaikki tarvittavat jutut ;). Kiitos kommentista!♡

    VastaaPoista
  3. Millä kuvaat?
    http://temppukoirametsakoira.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuvannu ihan kännykällä. Mulla ei oo vielä kameraa.

      Poista